Een online bank ...

Om u nog beter van dienst te zijn

Om altijd optimaal te kunnen voldoen aan de behoeften en verwachtingen van haar klanten, heeft de Santander-groep de afgelopen jaren een belangrijke digitale transformatie doorgevoerd. Het doel is om de volledige dienstverlening van de belangrijkste banken van de groep volledig beschikbaar te maken via de digitale kanalen. Deze transformatie omvat niet alleen een complete herziening van de computersystemen, het automatiseren van bestaande processen en het integreren van nieuwe technologieën in de dagelijkse activiteiten.

Online bank
veilige Bank

Persoonlijke service

Het feit dat u een spaarrekening opent zonder een fysieke bank te bezoeken, betekent niet dat u niet kunt rekenen op een goede klantenservice. Heeft u hulp nodig bij het openen van uw spaarrekening? Of een vraag over uw interesten? De medewerkers van onze klantendienst helpen u graag, telefonisch of per e-mail.

Beveiliging

Als spaarder wilt u altijd zeker zijn dat uw geld te allen tijde veilig is. Santander Consumer Bank doet er alles aan om uw transacties te laten plaatsvinden in een volledig beveiligde omgeving en dat uw geld optimaal wordt beschermd. Zo wordt u na een korte periode van inactiviteit automatisch losgekoppeld van de beveiligde omgeving. Elke transactie vereist ook een verificatie - eenvoudig en snel natuurlijk.