Toegankelijkheid
Santander Consumer Bank zet zich in voor toegankelijkheid voor iedereen
Ons doel is om onze klanten op een duurzame en inclusieve
manier centraal te stellen in onze activiteiten. Zo kunnen we
al onze klanten een zorgeloze toegang tot onze online
diensten garanderen. We werken voortdurend aan het
voldoen aan de eisen van de WCAG 2.2 - richtlijnen,
niveau AA. Deze internationale normen hebben betrekking
op online toegankelijkheid. Deze normen zijn opgenomen
in de Europese wetgeving inzake de toegankelijkheid van
producten en diensten, die op 28 juni 2025 van kracht wordt.
Online toegankelijkheid is een belangrijk onderdeel van deze
wetgeving.
Wat doen we op
het gebied van
toegankelijkheid?
het gebied van
toegankelijkheid?
Onze experts op het gebied van digitale klantervaring stellen alles in het werk om onze klanten de best mogelijke browse-ervaring te bieden:
- Bij al onze projecten maakt digitale toegankelijkheid deel uit van onze werkwijze, van de ontwerpfase tot het testen.
- Voordat we onze nieuwe ontwikkelingen aan onze klanten aanbieden, laten we ze zorgvuldig testen om de online klantervaring te optimaliseren.