Toegankelijkheid

Santander Consumer Bank zet zich in voor toegankelijkheid voor iedereen

Ons doel is om onze klanten op een duurzame en inclusieve 
manier centraal te stellen in onze activiteiten. Zo kunnen we 
al onze klanten een zorgeloze toegang tot onze online 
diensten garanderen. We werken voortdurend aan het 
voldoen aan de eisen van de  WCAG 2.2 - richtlijnen, 
niveau AA. Deze internationale normen hebben betrekking 
op online toegankelijkheid. Deze normen zijn opgenomen 
in de Europese wetgeving inzake de toegankelijkheid van 
producten en diensten, die op 28 juni 2025 van kracht wordt.
Online toegankelijkheid is een belangrijk onderdeel van deze 
wetgeving.

 Een lachende vrouw
Mensen die op kantoor werken

Wat doen we op
het gebied van
toegankelijkheid?

Onze experts op het gebied van digitale klantervaring stellen alles in het werk om onze klanten de best mogelijke browse-ervaring te bieden:

  • Bij al onze projecten maakt digitale toegankelijkheid deel uit van onze werkwijze, van de ontwerpfase tot het testen.
  • Voordat we onze nieuwe ontwikkelingen aan onze klanten aanbieden, laten we ze zorgvuldig testen om de online klantervaring te optimaliseren.